13 Eylül 2010 Pazartesi

lady gaga :P

ne gerek var ya böyle bir şeye anlamıyorum..ayyy midem kalktı valla..bi damarlar eksik.

kendisini dinliyorum da stilini hiç beğenmiyorum..böööööyy
şöyle hanım hanımcık giyinse dinlenmicek sankii..

mtv müzik ödilleri

6 yorum:

a.gi dedi ki...

bende görünce fena olmuştum,cidden bu sefer fenaa:))

cido dedi ki...

evet a.gi fena ötesi bişey buuuuu

Miss Sensible dedi ki...

Mide bulandırıcı bir görüntü dimi ya

sallamacay dedi ki...

:):) yaa direk aklıma nasıl koktuğu geldi.kasap mı? kurbanlık mı? yemek mi? sokakta köpeklerin saldırısına uğramamak için ekstra koruma tutmuş mu acaba? üzerine sinmiş et kokusunu nasıl çıkardı peki? kafasına yukardan düşmüş gibi duran o et parçasına ne demeli? :) ah gaga ahhhh!:)

cido dedi ki...

sallamacay; süper anlatmıssın cnm,söylenecek fazla bişiy yokk..

miss sensible; yani bu görüntüyle ne yapmak isteğini anlamıyorumm iğrenç iğrenççççç

sihirlieller dedi ki...

Allah insanı şaşırtmasın.
Bu kadının her şeyimi iğrenç olur.
Tahammül edemiyorum bakmaya bile gerçekten iğrenç.