16 Ağustos 2010 Pazartesi

Güzel bir hafta sonunun ardın'dan ofisteyimmm :( cumartesi babanneme iftar süprizi yaptık (annem,kardeşcağzım,eşim ve ben ),canım ya cok mutlu oldu....gitmişken dedeciğimin mezarını'da ziyaret ettik........
Köy havası bize de iyi geldi ki uyumadan edemedik.Pöfür Pöfür esen rüzgara'da  karsı koyamadık tabi..Yedik,İçtik ve gece gec saatte evimize döndük..
Pazar günü de akşama kadar evde blog ayarlarıyla uğraştım..off ne zor geldi bana cözene kadar..(gerci ben cözmedim eşim sağolsunn aşkımm benimmm ) tabi daha eksikler var sayfam da zaman la alışır,güzelleştiricem...
İftarda arkadaşlarımız ile dışarda yemek yedik,aslın da mangal yaptık :) erdinç'in önerisiydi yeri ilk'ten yadırgadım ama sonra'dan cok hoşuma gitti..YER kendin pişir kendin ye :) hersey hazır tabak,çanak getirmene gerek yok.Salatanı içeceğini  herşey ordan,istediğin et türlerini de seciyorsun.Sadece mangal yapmak kalıyor :) heryer rezerve 'li birde :) yemekten sonra iki sevgiliyi (deniz&erdinç)yanlız bırakıp canım'la evimize geldik.... ve haftasonu FINISH oldu...

not: : Resimleri daha sonra eklicem :)

Hiç yorum yok: