18 Ağustos 2010 Çarşamba



Bu sıcak'ta biraz olsun iyi hissetmek için :( bu seneki tatil rotamız'dan küçük bir yazı postlayayım istiyorum.
Ben EGE'yi seviyorum..denizi buzzz gibi olsada..Emekli olduğum'da :) :) :) :) ege'nin herhangi bir kasabasın'a yerleşmektir hayalimmmm..

Canım eşimle 1 haftalık tatilimizi Çanakkale - Ayvalık (sarımsaklı) - Cunda olarak belirledik. 6 saat süren  yolculuğu  biz 9 saatte gitmeyi başardık : D (geze geze gittik ya ondan :) İlk gidişimiz değil Ayvalık'a sevgili olduğumuzda da küçük  kaçamak yapmışlığımız var :P Anılarımızı'da tazelemiş olduk,guzel oldu.. 

                                                             Çanakkale


                                       Çanakkale vapur keyfimiz..Şu köpüklere bayılıyorum..

                                                                 
                                                                       Dur Yolcu!!!


Truva atına'da selamımızı verdik..Orjinali değil tabi.Truva filmin'de(Brad pitt :) kullanılan atı çanakkale'ye hediye edilmiş.


Ayvalık yollarından manzaralar :)





Güzel Cunda...




                            Meşhur olan papalina balığını'da tatma fırsatım oldu..analtılan kadar güzel...


Damla sakızı ve Karadut dondurmasını yemeden gitmeyin dediler.Bizde yemeden gitmedik :)

Cunda da çay bahcesin de açık hava klimalara bayıldım :) su püskürtmesi yapıyorlar beyaz borular'dan İstanbulda 'da olmalı süper bişey..




                                                      Tekne koyumuzu'da yaptık tabi..


                                                   
                                                             NE  güzel keyiftir bu...




Şeytan sofrasın'da güneş batımı manzarası mutlaka gidilesi bir yer..



Buda, Şeyta'nın sofrasın'dan Kalbim'e öpücük gönderirken :)

O ne güzel köy kahvaltısıydı!!!! Sorduk İstanbul'da yerleri yokmuş.Restaurant sahibi İstanbul'dan buraya kaçtık dedi..Haklı sanırım  :)
EKBER Köy Kahvaltısı
Böylece tatil bitti :( biraz daha tatil hakkımız var..Eğer vize cıkarsa Almanya'ya gidicez.Tabi Kasım'da Kurban Bayramı tatiliyle birleştirip...

2 yorum:

Hande dedi ki...

Geçen yaz gitmiştik bizde. Cunda Adası ve Sarımsaklı'yı çok beğendim. Ama Şeytan Sofrası'na gitmediğimiz için pişmanım. Tekrar gitmek için bahane olacak sanırım :)

cido dedi ki...

Merhaba hande,yaa ayvalık ta seytan sofrasına 5 tl tur düzenlemişlerdi :) eğer tekrar fırsatın olursa mutlaka gitmelisin..tahminim den olağan üstü bir yer cıktı :) bende kaş'a :) merak ediyordum.bir daha ki yaz inşallah kaş olabilir..

sevgiler