28 Şubat 2011 Pazartesi

bugün!!!


Mutluluktan havalara uçtuğum birgün olsaydı bugün..
rutin bir iş hayatım var.
yoğunlukta yanında hediyesi :)
hatta bugun çok sevdiğim müd.ile papaz oluyorduk ki
son anda atlattık durumu
tüm gün karsımda fenalık geliyor artık.

haftasonları üzerimizdeki kasvetli havayı atmak için 
arkadaşlarlar yapılan kahvaltı resmidir üsteki :)
birkaç tane daha yayınlamak istiyorum.
fırsat bulursam :)

sevgili sedacım mimlemiş sorularla cevaplayıp kaçıyorum.. 


1-Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:
panik biriyim.ne olduğu farketmez şok gecirmem için :)2-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:
ihtiyacım olupta keyfim olmadığı için o an almadığım seyler için dert edebilirim.

3-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:
çikolata,çikolata...

4-Uğurun var mı, uğurun?
uğurum yok..dualara inanırım.

5-Kendine en yakıştırdığın renk:
siyah

6-En sevdiğin takın:
midyattan aldığım yüzüğüm ve eşimin hediyesi tek taş yüzüğüm :)

7-Takıntın?
beni üzen birçok şeye psikolojimi bozana kadar kafama takarım.neden böyle oldu neden şöyle oldu.

8-Bavulum çoktan hazır,gitmek istediğim şehir,ülke?
Paris ,İtalya
9-Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:

beni oynatabilecek her sarkı da şakırım ..

10-Solunda ne var?
Su bardağım,Telefon,el kremi,dudak parlatıcısı,kolonya,kutu mendil,kupa bardağım..

cio cio

2 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

orası nasıl güzel bi kahvaltı yeridir öyle:)

cido dedi ki...

zeynep yok tam orada değil kahvaltı civarndaydı :) fotoğraflanmak için ordaydık :)