4 Kasım 2010 Perşembe

gap turu 1.günüm

önceki yazım'da bahsettiğim gibi hasta olarak yollara düştüm..
aldığım vitanim ve ilaçlar 5 gün boyunca devam ettim  ve tatilimi berbat etmesine izin vermeden atlattım şükür ...

Güney Anadolu turu'na çıkmayı eşim çok istiyordu.Ben biraz ön yargılıydım sanırım :)
neyse ki olumsuz olan hiç birşey olmadı..aksine hayran kaldığım ve birçok medeniyetin aynı şehirde yaşadığı havayı soluma fırsatım oldu..Tur sonun da eşimle aklımızda kalan yerlere tekrar gitmemiz gerektiğinin farkına vardık..Çünkü tur programın'da 8 il olunca ve tarihi mekanlar ve müzeler , camiler gezmekten şehri istediğiniz gibi yaşayamıyorsun..CEE deyip kacıyoruz.Serbest zaman 1 saat kadar oluyor..

ilk gün uçuşumuz Diyarbakır oldu ve ne küçük havaalanları olduğunu da görmüş oldum :) sabah kahvaltısı için merkez'de bir han için'de kahvaltımızı aldık..Ben pek beğenmedim diyebilirim.Peynirleri çok tuzlu pek damak tadıma uymadı ve diyabakır merkez bana biraz farklı geldiği için olmalı içim almadı pek kahvaltıyı :( ama çay güzeldiii :)

diyarbakır'ı pek beğenmedim..Tarihi yerlerini görmek dışında....
Tarihi Diyarbakır Surları ,Şehrin giriş ve çıkışlarını oluşturan kapılardan Dağ Kapı, Yeni Kapı ve Mardin Kapıyı, Dicle Nehrinin üstüne kurulu 10 Gözlü Köprü, görmüş olduk.Ulu camii  ve 35 yaş şiiri ile tanınan, Cahit Sıtkı TARANCI’NIN doğduğu ev..

ulu cami

Cahit Sıtkı Tarancı

Dicle ve 10 gözlü köprü

şimdilik bu kadar devamı gelicek....

cido cidooo.

.........n........ dedi ki...

Çok güzel ama. Kıskandım. Ülkemizin her yeri çok güzel. Harika bir gezi olmuş belli. Darısı başımıza

Hande dedi ki...

bende o taraflara karşı biraz önyargılıyım ama fotoğrafları gördükten sonra kırmak gerek diye düşünüyorum :)

cido dedi ki...

neslinnce;inşalalh cnm mutlaka gitmelisin fırsat bulursan

hande;daha cok fotoğraf var sırayla yayınlıcam onları gordkce de fikrin değişiceğine inanıyorum..

SEWRESH dedi ki...

Kahvaltıcı Kadriye gitmek için ne yapmak gerek :) o nasıl güzel bi sofra, miğdem kazındı :( çok içaçıcı fotoğraflar olmuş, ellerine sağlık, gezmelerine bereket :)

cido dedi ki...

SEWRESH::)diyarbakıra gitmek gerkeiyor..aminn darısı senin başına....

Eylülün Kızı dedi ki...

Henüz doğu tarafına hiç gitmedim.Ama en kısa zamanda eşimle o tarafları da görmek istiyoruz. En azından blogdaş arkadaşlarımız sayesinde ön bilgi ediniyoruz şimdilik:)Teşekkürler.

aşgaane dedi ki...

ben de çok merak ediyorum oraları... umarım gidebilirim:) kıskandım seni:)

cido dedi ki...

eylululn kızı : mutlaka gidin .. daha cok resim yayınlacağım,ön bilgiliye devam :)

hayat guzel : ya kıskanılcak bişey yok ki :) evlenince fırsat bulur eşinle beraber tadını cıkartırsınız...

aşgaane dedi ki...

di miii?:) sen öyle diyince mutlu oluverdim birden:)

Noni dedi ki...

Çok güzel bir gezi olmuş, çok merak ettiğim yerler, ben de bir gün mutlaka bir GAP turu yapmak istiyorum! Bu arada çok geçmiş olsun!

cido dedi ki...

ayy nonicim beni izlemye alman beni çokk mutlu ettii :) :) gezinin devamını yazamadım bir türlü dolu dolu cok guzel di...teşekkürler