22 Ekim 2010 Cuma

hafta sonu mutlu olmak gerekir dimii!!!!!!!!!!!!!

bugün cuma  ve yarın sabah erken kalkmayacağımı düşünmek ne kadar mutlu mutlu olmamı gerektiren birşey :) ama temizlik ve ütü yapılması gerektiği aklıma gelince de çıldırasım geliyor......
zaten yeni ofise taşınmak mesai saatimizi de ezan saatiyle başlamasına sebep oldu ): ):  yani ewden o vakit çıkıyorum...akşam eve döndüğüm de de hiç halim kalmıyor ,olduğum yere yığılıyorum,ev aldı başını gidiyor..:)
bir an önce temizlikçi bulmam gerekiyor.onu aramaya bile vakit bulamıyorum :)

yarın iş yerinden yakın arkadaşın düğünü var..benim hafta sonu ev temizleme işi  yine yattıı :( pazar tamamen off oluyorum zaten...

ben 1 yıldır sunu anladım çalışan ev hanımı olmakkk zor zor iş...
1 - Kendini tamamen ev kadınlığına adıcaksın hayatın ev ve işten ibaret olacak
2 - Yardımcı tutacaksın maddi gucun yeterliyse
3 - Benim gibi 2 hafta da bir temizlik ayda 3 kez yemek yapacaksın.. :)
4 - En güzel evlenmiyeceksinnnnnn..

ben 3 şık durumdayım.2.şık için uğraşıyorum azimliyim :) :) 

cido cido...

Hiç yorum yok: