28 Ocak 2011 Cuma

fotokitap :) :)

burada bahsettiğim kardeşimin doğum günü için hazırladığım fotokitap aşağıda huzurlarınıza sunulur :)

akşam iş çıkışların'da sevgili eşimin büyük büyük katkılarıyla
güzel birşey çıkardık ortaya..

elime aldığımda nasıl heycanlandım anlatamam :) :)

cocukluğum'dan beri geçmiş'e ait resim ,oyuncak vs..
saklamayı cok sevmişimdir.
fotoğraflar'a hele gözüm gibi bakarım.

hatıramdan silinmeyecek bir gunu'de
böyle bir araya getirmek cok hoşuma gitti.. :) 

kardeşimde cok beğendi..
eksikler var tabi
ama
onlar'da nazar boncuğu olsun :) :)









..cido cido..

19 yorum:

Hande dedi ki...

Çok anlamlı çok güzel bir hediye olmuş. Doğum günü kutlu olsun :)

elif" dedi ki...

çoook güzel, bayıldım, çok şanslı bi kardeşmiş :)

birco dedi ki...

Ellerine, emeğine sağlık. Kardeşin bayılmıştır eminim :))

Zeynep'in Evi dedi ki...

bu öyle anlamlı bi hediye ki..ne kadar güzel düşünmüşsün canım..

.........n........ dedi ki...

eneee. Kız kardeşin senin kopyan gibiymiş ya cidocuuum. Foto kitap harika olmuş bayıldım bayıldım yaa.

Burcu Çalışkan dedi ki...

sana mail attım geldimi acaba?

aşgaane dedi ki...

canım çok güzel bi hediye bu:) çok anlamlı, duygu yüklü... dilerim kardeşinin mutluluğu daim olsun:)

Dışavurum dedi ki...

Çok güzelsiniz ikiniz de, mutlu yıllar Çidom kardeşine

Unknown dedi ki...

Cido ellerine sağlık çok güzel olmuş inan ki ne mutlu kardeşine kim sevinmez ki böyle bir hediyeye :)) sevgiler güzel hafta sonları bol bol fotograflı olsun...

Adsız dedi ki...

cok guzel olmus ellerinize saglik ,cok guzel ve anlamli bi hediye..

A-H dedi ki...

ayy ne guzel olmus, ben bile duygulandim eminim kardesinin cok hosuna gitmistir bu :)

cido dedi ki...

hande; tşk ederim.

zekinin gelini; tşk ederm..umarım oda hissetmiştir. :)

birco;ewet cokta şaşırdı.:)

zeynep ;tşk ederim.

neslinnce; tşk ederim..ewet benziyoruz gercekten :)

burcu çalışkan; geldi..cvp bile yazdım :)

hayat guzel ; tşk ederim cnm,ewet bayağ analma yuklemeye calıştım fotoğrafları secerken:)

dışavurum;tşk ederim cnmmm benimm

burcu; çok tşk ederim burcucumm..

e.n.k; teşekkürler..

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Harika, enfes bir hediye hazırlamışsın gerçekden.
Bende en küçük kardeşimin doğumundan itibaren anılarını bir ajandaya, aralarına yaşına ait fotoğraflarda ekleyerek yazmaya başlamıştım. Ayrıca ilk dişini ve bebekliğine, çocukluğuna ait anlamlı eşyalarını da saklamıştım. 18 yaşına girdiğinde hepsini paketleyip hediye ettiğimde kardeşimin ilk kez ağladığına şahit oldum.
Kardeşinin doğum günü kutlu olsun.
sevgiler.

Miss Sensible dedi ki...

Cidocum ellerine sağlık, çok güzel olmuş bu, çok da anlamlı, duygu dolu..

Selfet dedi ki...

Muhteşem olmuş !
Ben bayıldım,eminim kardeşin de çok sevmiştirr :)

D!mple Rock dedi ki...

çok çok anlamlı bir hediye..
anı-foto düşkünlüğü bende de var :}
bir programda cam çerçeveler içine küçük kızının ilk ayakkabısını, eşyalarını fotolar ile birlikte koyup evine asan bir anne vardı. ilk örneği değildi belki bu kadın ama yine de çok etkilendim.
ilerde ben de yapmak isterim :]

SvGLove dedi ki...

Ay bu cok harika bi fikir! Cok cok cok sahane!
Ablam bana boyle bir sey yapsa,saatlerce durmazdi goz yaslarim herhalde.
Kiz kardesim evelenecek yazin, acaba kopya mi ceksem;)--telif haklarin dahilinde Cido'cum;)--

cido dedi ki...

güngöe ekici ; tşk ederim sizin yaptığınız daha süpermişşş :)

miss sensible; tşk ederimm

selfetcim kardeşimde bayıldı tabi bayılmassa ben bayıltırdım heral de :)

dimple rock;tşk ederim ilerde bende öyle bir anne olurum kesin.sevgiler

cido dedi ki...

SvgLove;tşk ederimm :) :)
tabikide kopya cekebilirsin :P
yayınlaki bende göreyim hem...